niedziela, 23 maja 2010

wystawy psów

Ostatnio robię trochę więcej zdjęć i nie mam czasu się nimi wszystkimi od razu zająć, dlatego dzisiaj trochę zbiorowy post, bo z aż 3-ch psich wystaw. Pierwsza to krajowa wystawa owczarków niemieckich, która odbyła się w Skokach w dniu 25.04.2010.
owczarki niemieckie bardzo mi się podobają, jednak dwie kwestie związane z wystawami trochę mi nie pasują, a mianowicie: rzadko spotykane są ON-ki o maści wilczastej oraz niezbyt ładna pozycja wystawowa.
Pomimo ostrego słońca udało się zrobić kilka sensownych klatek z tego dnia. Zobaczcie poniżej:








Kolejna wystawa to już międzynarodowa wystawa w Łodzi w dniach 1-2.05.2010. Niestety z przyczyn technicznych dotarliśmy tam tylko na 2 dzień. Najbardziej zależało nam na Cavalierach, ale akurat dużo pięknych psiaków tego dnia było ocenianych: labradory, setery, golden retrievery i jeszcze parę innych :)







Następny weekend i znowu wystawa: Inowrocław 16.05.2010 Tym razem Cavaliery były zanim zdążyliśmy tam dotrzeć, dlatego ich na zdjęciach nie znajdziecie, ale za to udało się parę innych pięknych psiaków uchwycić.










Pełne relacje zdjęciowe z wspomnianych wystaw znajdziecie tu: Skoki, Łódź, Inowrocław.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

O mnie

Odkąd zajmuję się fotografią, codziennie uczę się czegś nowego, szerzej zaczynam patrzeć na świat. Zaczynam dostrzegać piękno świata tam gdzie go wcześniej nie widziałem. W swojej pracy staram się uchwycić najpięknejsze momenty i emocje.

Fotografią zajmuję się profesjonalnie, wykonuję sesje ślubne jak również sesje dziecięce i sesje zwierzątek. Zapraszam do obejrzenia bloga oraz komentowania.